Image Slider

Saç Bakım Rutinim Evde Lip Balm Yapımı Bacak Bakımı

14 Mart 2016

Saç Bakımı Rutinim

Saç Bakımı Rutinim

Merhaba,
Sizlere en çok uyguladığım hem zengin nem bakımı hem de kısa saçları hızlı uzatma tekniği olarak uyguladığım bir maskeden bahsetmek istiyorum.

İlk olarak malzemeleri ve nereden elde edebileceğinizden söz etmek istiyorum.
1-      İlk olarak en basiti 1 adet Yumurta sarısı
2-      2 Yemek kaşığı Organik Hindistan cevizi yağı (katı olan) ben sürekli olarak aşağıda yer alan marka dan satın alıyorum memnun kaldım üstelik internetten sipariş verebildiğiniz için kolay bulabilmiş oluyorsunuz.  Fiyatı 28 tl - Marka : Balen Hindistan cevizi Yağı Soğuk Pres 200 gr aynı markanın internet sitesi isminden bulabilirsiniz satın alabilirsiniz.
3-      E Vitamini ampul. Herhangi bir eczaneden satın alabilirsiniz fiyatı 5 veya 6 tl.




     Yapılışı ve uygulanışı :Haftada 1 kez Uyguluyorum.

Hindistan cevizi yağınız katı olduğundan ve diğer malzemeler ile karıştırabilmeniz için biraz eritmeniz gerekebilir. Ben mikrodalga fırında en düşük devir 1 dk dan az eritmeye bırakıyorum sonrasında içine 1 yumurta sarısı ve 1 adet e vitamini ampulü kırıyorum ve hepsini karıştırıp, 2 gün yıkanmamış saçıma burası önemli kendi saçınızda bulunan doğal yağınız da bu maskeye karışmalı , önce saç diplerime sonra kalan kısmı saç uçlarıma yediriyorum.

Ben bunu genellikle cumartesi sabahları uygulayıp eğer evden çıkmayacaksam ev temizliğimi bitirene dek saçımda tutuyorum yaklaşık 4 saat kadar yani ama eğer gündüz programım var ise akşam uygulayıp yani saat 7 ve ya 8 gibi yatmadan yıkıyorum yine takribi 5 saat gibi saçımda kalmış oluyor.
Faydası : Saç diplerine uyguladığınız anda gözeneklere işleyen maske daha hızlı uzayan ve daha sağlıklı saç yapısı oluşturan bir işlev görüyor. Saç uçları ise boya veya ısı işlemi görmüş ise yenileniyor ve onarım sağlıyor.

Ve size başka bir tavsiye mutlaka 2 ay da bir saçınız makas görsün 1-2 santim mutlaka kestirin temizletin daha sağlıklı, hızlı uzayan ve gür saçlara sahip olacaksınız.

Hindistan Cevizi yağını başka hangi alanlarda kullandığımı soracak olursanız

-          Manikür öncesi ve sonrası, gratisler de satılan yumuşatıcı ve nemlendirici özellikli Eklips Marka eldivenlerimi giyip uykuya dalıyorum sabah ellerim bebek eli gibi oluyor J
-          Yüzüme eğer sivilce ve derinlemesine temizlik  için maske uyguladıysam ki o maskeden sonra zaten kuru olan cildim iyice çatlama noktasına geliyor burada da imdadıma Hindistan cevizi yağım yetişiyor. Bepantol krem ile Hindistan cevizi yağını karıştırıp uyguluyorum hepsi bu.

Umarım sizde benim gibi bu önerimden memnun kalırsınız.

Hoşçakalın…









Hiç yorum yok: